dummy

Artikel is succesvol aan de winkelwagen toegevoegd

B2B Handelsvoorwaarden
Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden voor leveringen van WHEELSSHOP - JES Group ApS


1. OVEREENKOMSTEN

Op alle leveringen van Wheelsshop - JES Group ApS zijn deze algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden van toepassing, tenzij schriftelijk anders is overeengekomen.

2. PRIJZEN

De vermelde prijzen zijn die welke geldig zijn op de datum van indiening van de bestelling, of zie eerder opgestelde aanbiedingen. Wheelsshop - JES Group ApS behoudt zich het recht voor om prijzen zonder voorafgaande kennisgeving aan te passen als gevolg van wijzigingen in Wheelsshop - JES Group ApS inkoopprijzen, wisselkoersen, belastingen, etc.

Voor leveringen buiten de EU betaalt de ontvanger/klant lokale belastingen zoals btw, douane en andere lokale belastingen rechtstreeks aan de lokale autoriteiten of namens de autoriteiten aan het transportbedrijf.

3. LEVERING

Alle leveringen gebeuren, tenzij schriftelijk anders overeengekomen, AB fabriek (Ex Works, cf. INCOTERMS 2000) van Wheelsshop - JES Group ApS magazijn, of rechtstreeks van een eventuele onderaannemer. Elke verzending vanaf Wheelsshop - het adres van JES Group ApS is dus voor rekening en risico van de koper.

Wheelsshop - JES Group ApS geeft op Wheelsshop - JES Group ApS websites - indicatieve levertijden van de producten aan. Afwijkingen hiervan kunnen voorkomen en hiervoor wordt geen vergoeding gegeven.

4. EIGENSCHAP RESERVEREN

Wheelsshop - JES Group ApS behoudt het eigendom van wat wordt verkocht totdat volledige en definitieve betaling heeft plaatsgevonden.

5. HET VERKOCHTE PRODUCT

A) Complete set

Controleer bij ontvangst van een complete set of de balancering correct is (balanceren is een service van Wheelsshop - JES Group ApS-zijde die ernaar streeft om correct te worden uitgevoerd, maar er wordt geen garantie gegeven op de balancering), en of de bandenspanning is aangepast aan de auto waarop de set is gemonteerd. Evenzo moet worden gecontroleerd of de complete set daadwerkelijk past bij de auto waarop deze wordt gebruikt. D.w.z. Er moet een proefmontage worden uitgevoerd zodat wordt gecontroleerd of er speling is voor remmen, stuurcomponenten en carrosserie. De test moet zowel op de voor- als achteras en aan beide zijden worden uitgevoerd. Voorafgaand aan de testmontage moeten alle autonaaf- / lageroppervlakken van de auto worden schoongemaakt en waterpas worden gemaakt. Ook moet worden gecontroleerd of de klem en eventuele centreerringen passen bij de auto en de velg. Gebruik nooit elektrisch of pneumatisch montagegereedschap om de velgen vast te zetten. De velgen moeten kruiselings worden aangedraaid volgens de instructies van de autofabrikant. Koper is er verantwoordelijk voor dat bovenstaande in orde is bij overhandiging van het product aan de eindgebruiker.

B) Losse velgen.

Test de velgen op de auto voordat u banden monteert. Controleer ook op eventuele. lak- of gietfouten, die moeten worden gemeld voordat banden op de velg worden gemonteerd.

C) Aankoop van losse velgen voor aanvulling/schade, dus een getal dat niet deelbaar is door 4.

Bij bestelling van velgen voor aanvulling/schade dienen accessoires (fittingen, ringen en capsules etc.) apart besteld te worden en worden tegen de actuele catalogusprijzen gefactureerd.

6. RETOURZENDING VAN GOEDEREN

Retournering van bestelde en geleverde goederen kan alleen plaatsvinden na voorafgaande overeenkomst met Wheelsshop - JES Group ApS.

In ieder geval kunnen alleen geretourneerde artikelen die ongebruikt en in originele staat en met originele documentatie (kopie originele aankoopfactuur) zijn, geretourneerd worden.

In het algemeen gelden voor retourzendingen de volgende richtlijnen, die zoals vermeld altijd in overleg met Wheelsshop - JES Group ApS dienen te geschieden:

Ufranko-zendingen worden niet geaccepteerd.
Onverpakte/defecte goederen zijn voor eigen risico van de afzender
De vorm van verzending en het gewicht vermeld op de retourvrachtbrief MOETEN worden nageleefd.
Voorwaarde is dat de verpakking intact is.
Bij retournering van correct geleverde goederen wordt 15% in mindering gebracht.
Artikelen die in elkaar zijn gezet, worden zonder kennisgeving geretourneerd en er wordt voor heen en weer vervoer in rekening gebracht.
Voor complete sets die volgens afspraak worden geretourneerd, wordt 20% extra in rekening gebracht voor verwijdering en installatie.
Artikelen ouder dan 3 maanden vanaf de factuurdatum worden niet geretourneerd en worden dus niet gecrediteerd.

7. CATALOGI, BROCHURES, WEBSITE M.V.

Die in catalogi enz. vermelde afbeeldingen of technische gegevens zijn geldig op het moment van opstelling van de documentatie. Kleine veranderingen in uiterlijk, gewicht en specificaties kunnen optreden en worden niet als gebrekkig beschouwd. We behouden ons het recht voor om technische wijzigingen aan te brengen zonder voorafgaande kennisgeving.

Drukfouten, prijs- en ontwerpwijzigingen (gewijzigd uiterlijk en/of specificaties van de producten) voorbehouden.

8. KLACHTEN EN GARANTIE

Bezwaren tegen de op een factuur vermelde voorwaarden en specificaties dienen binnen 5 werkdagen na ontvangst van de factuur kenbaar te worden gemaakt.

Klachten met betrekking tot gebreken die bij ontvangst van het artikel kunnen worden geconstateerd, moeten onverwijld en uiterlijk binnen 3 werkdagen na ontvangst van het artikel worden ingediend.

Bij reparatie of vervanging van geleverde zaken "Ab Fabrik" vindt reparatie, afstelling of vervanging als uitgangspunt plaats bij Wheelsshop - JES Group ApS adres, zodat de koper op verzoek verplicht is de zaak aan Wheelsshop - JES Group ApS te retourneren en vast te houden de Bijbehorende kosten. Nadat de reparatie of vervanging is voltooid, wordt de zaak namens Wheelsshop - JES Group ApS aan de koper verzonden, mits de reparatie / vervanging plaatsvindt naar aanleiding van een gegronde klacht. Schade ontstaan ​​tijdens transport in verband met een klacht valt buiten de controle van Wheelsshop - JES Group ApS.

Een eindgebruiker van een product van Wheelsshop - JES Group ApS dient contact op te nemen met de winkel waar het betreffende product is gekocht. Klachten van de eindgebruiker kunnen niet rechtstreeks bij Wheelsshop - JES Group ApS worden ingediend.

Wheelsshop - JES Group ApS aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade die is ontstaan ​​door onjuist gebruik van onze producten. Bij een aanrijding op de stoeprand vervalt de garantie volledig.

Klachten met betrekking tot lakdefecten en andere zichtbare gebreken moeten worden ingediend VOORDAT u probeert te installeren of een andere bewerking uit te voeren. Anders vervalt het recht van klacht.

Mogelijk. het uitlenen van nieuwe banden en/of velgen aan de eindgebruiker, terwijl de banden/velgen ter klachtafhandeling zijn aangeboden, is voor eigen rekening. Wheelsshop - JES Group ApS kan hiervoor niet verantwoordelijk worden gehouden. bedrijfsverliezen, gederfde inkomsten, installatiekosten en dergelijke.

Elke klacht dient vergezeld te gaan van een door zowel de dealer als de eindgebruiker ondertekend klachtenformulier.

Daarnaast gelden de volgende richtlijnen voor garanties, afhankelijk van het gekochte product:

A) Productgarantie op lichtmetalen velgen:


Alle aftermarket-velgen worden gedekt door een oppervlaktegarantie van 2 jaar en een aanvullende garantie van 2 jaar vanaf de leveringsdatum, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld in verband met de huidige verkoop.
Aanbiedingsartikelen en restpartijen vallen niet onder de aanvullende garantie.
De garantieperiode is geldig voor 2 jaar vanaf de datum toegepast op de factuur van de klant (eindgebruiker), echter max. 3 jaar vanaf Wheelsshop - JES Group ApS 'verkoopdatum. De overdracht wordt gedocumenteerd door een ontvangstbewijs en een gespecificeerd aankoopbewijs.
De garantie dekt gietfouten, verwerkingsfouten en lakfouten. Op speciale velgen zit geen oppervlakte- en toeslaggarantie.
Door de eindgebruiker geconstateerde gebreken dienen zo spoedig mogelijk te worden gemeld aan de dealer die contact opneemt met Wheelsshop - JES Group ApS. De klant stelt de velgen beschikbaar voor verdere verwerking. Er wordt gestreefd naar een snelle test en controle om het belang van de klant zo goed mogelijk te behartigen. Op basis van zijn beoordeling kan de dealer een klacht echter afwijzen als wordt geoordeeld dat deze niet onder de garantie valt.
De dealer kan een fout/klacht namens Wheelsshop - JES Group ApS niet goedkeuren.
Bij het indienen van klachten dient een kopie van de factuur van Wheelsshop - JES Group ApS en een kopie van de factuur van de eindgebruiker te worden meegestuurd.
De eisen van de klant zijn beperkt tot het verhelpen van het gebrek, dat wil zeggen reparatie of een gelijkaardig product. Indien dit niet mogelijk is, wordt een versiering of levering van vier andere velgen aangeboden in minimaal dezelfde staat als de beschadigde (vóór de beschadiging).
Wheelsshop - JES Group ApS komt in ieder geval alleen overeen met de prijs van het artikel en NIET de gevolgkosten die eventueel verbonden zijn aan montage etc.
De eigendom van vervangen of vervangen onderdelen gaat over op Wheelsshop - JES Group ApS.
De garantie vervalt op:
alle invloeden van buitenaf, evenals reparaties en bewerkingen zonder Wheelsshop - JES Group ApS 'goedkeuring,
onvoldoende en/of ongepast onderhoud van de velgen (inclusief ongeschikte reinigingsmiddelen, oplosmiddelen, bijtende chemicaliën, zure vloeistoffen of schurende poetsmiddelen. alle garantie vervalt),
velgen die beschadigd zijn door een ongeval, aanrijding, stoeprand, aanrijding of gebruik in verband met sportwedstrijden,
indien niet een factuur van Wheelsshop - JES Group ApS en het aankoopbewijs van de eindgebruiker wordt bij de indiening gevoegd. In dergelijke gevallen gaan de garantieverplichtingen over op de dealer.
Vergevorderde schadeclaims worden niet gehonoreerd.

B) Aanvullende garantie op aftermarket-velgen:


De garantie gaat in op de overdrachtsdatum en is vanaf deze datum 2 jaar geldig.
De garantie dekt geen suppletie, wanneer de wens daartoe uitsluitend te wijten is aan cosmetische schade.
De garantie zorgt ervoor dat Wheelsshop - JES Group ApS max. 2 velgen van hetzelfde type tegen de op het moment van suppletie geldende prijs.
Indien nalevering niet kan plaatsvinden, worden vier andere velgen in dezelfde afmeting geleverd. De klant betaalt alleen voor het aantal dat niet overeenkomt met het aantal velgen dat voor suppletie in aanmerking komt.
Aan de garantie wordt voldaan bij Wheelsshop - JES Group ApS' keuze. Als vervanging van gloednieuwe velgen niet mogelijk is, is het recht voorbehouden om niet-gloednieuwe velgen aan te bieden - echter met een minimum van dezelfde cosmetische staat als de ingediende.

C) Garantie op banden:

Banden die zijn bemiddeld via een importeur worden voor nader technisch onderzoek voorgelegd aan de Vereniging van Bandenimporteurs of de importeur die namens de importeur beslist over de gegrondheid van de klacht.

Klachten over uit het buitenland geïmporteerde banden worden afgehandeld door Wheelsshop - JES Group ApS.

9. PRODUCT AANSPRAKELIJKHEID:

In dit verband wordt verwezen naar de algemene regels van de Deense wetgeving, aangezien Wheelsshop - JES Group ApS zich uitdrukkelijk het recht voorbehoudt niet aansprakelijk te zijn voor bedrijfsverliezen, gederfde inkomsten of andere indirecte verliezen. De aansprakelijkheid van Wheelsshop - JES Group ApS voor materiële schade is beperkt tot maximaal 10.000 euro.

10. BETALING

Betaling geschiedt tenzij schriftelijk anders is overeengekomen, netto contant vanaf factuurdatum. Bij niet tijdige betaling wordt een aanmaningsvergoeding opgelegd conform de Rentewet, artikel 9b lid. 2. Daarnaast vertragingsrente van 2,25% van het factuurbedrag per. maand begonnen.

Eventueel overeengekomen afwijkingen hiervan verschijnen op de orderbevestiging/factuur.

11. GESCHILLEN

Geschillen die voortvloeien uit leveringen van Wheelsshop - JES Group ApS moeten worden beslecht in overeenstemming met de Deense wetgeving. Locatie is de rechtbank in Aarhus - Denemarken.
 
Velgen voor auto
Bandenmaten
0
Neem contact op
   

Neem contact op

  Wheelsshop
part of JES Group ApS
Klokkerbakken 72
DK-8210 Aarhus V
Denmark
     
    Telefoon: +45 3313 3313
    09-17 Maandag - Vrijdag
  mail@wheelsshop.nl